LEVERING FAQ
HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZEND- EN ADMINISTRATIEKOSTEN BIJ IKASTETIKET.NL?
Bij Ikast Etiket bieden we gratis verzending met aangetekende luchtpost voor alle online aankopen boven 18€. U kunt ook een van onze andere verzendopties kiezen en een kleine vergoeding betalen. Als u voor minder dan 18€ winkelt, beginnen de verzendkosten bij 4€.
WIE GEBRUIKT U OM HET PAKKET TE VERZENDEN?
Wanneer u winkelt bij ikastetiket.nl, kunt u kiezen uit:
- PostNL
- UPS
Het overgrote deel van de bestellingen die we verzenden, worden zorgvuldig in een enveloppe verpakt, zodat de bezorger het direct in uw brievenbus kan doen.
WAT IS DE LEVERINGSTERMIJN?
Wanneer u bij ikastetiket.nl bestelt, houd er dan rekening mee dat, indien u producten met uw eigen ontwerp heeft besteld, wij eerst uw bestelling moeten produceren. Daarom kunnen de levertijden variëren, afhankelijk van welke producten u hebt besteld. U kunt de totale levertijd zien (inclusief de tijd die nodig is om het product te produceren) op de afzonderlijke artikelen van de bestelling. U kunt de geschatte levertijd ook zien op uw orderbevestiging. Houd er rekening mee dat wij over het algemeen altijd uw gehele bestelling tegelijk versturen en dat het product met de langste levertijd dus de totale levertijd zal bepalen.
Wanneer uw bestelling is geproduceerd en klaar is om te worden verzonden, sturen wij u een e-mail. De levertijd hangt af van de gekozen koerier en kan variëren van 1 tot 4 werkdagen. U kunt de verwachte levertijd zien wanneer u de koerier kiest.
Als u producten uit onze voorraad bestelt, dan verzenden we de bestelling altijd nog dezelfde dag als u voor 14.00 uur bestelt.
We sturen altijd een e-mail als u bij ons bestelt.
WAAR IS MIJN PAKKET?
- Levering naar thuisadres:
Het is altijd een goed idee om eerst uw brievenbus te controleren. Als de bestelling niet in de brievenbus zit, bel ons dan en we helpen u uw bestelling te vinden. Als uw bestelling verloren is gegaan, sturen wij u uiteraard kosteloos nieuwe producten toe.
- Levering naar bedrijven:
Van tijd tot tijd zien we dat een pakket "zoek raakt" in zowel kleine als grote bedrijven, maar meestal worden ze teruggevonden. Vaak is het pakket afgeleverd bij een van uw collega's die ervoor heeft getekend, dus vraagt u hen ernaar voordat u ons belt. Als uw collega's het pakket niet hebben gezien, dan moet u ons natuurlijk bellen en kunnen wij u helpen het te traceren. Geef bij uw bestelling altijd duidelijk aan bij wie het pakket moet worden afgeleverd. Het helpt om de specifieke afdeling op te schrijven en niet te vergeten om het exacte adres op te schrijven.
- Levering naar pakketwinkels:
Als uw bestelling naar een pakketwinkel wordt gestuurd, krijgt u via e-mail of sms bericht van de bezorger zodra het pakket kan worden afgehaald.