RETOURZENDINGEN EN KLACHTEN
We hebben zeer weinig retourzendingen bij ikastetiket.nl. Als u een product hebt gekocht en van gedachten bent veranderd of als het product niet aan uw verwachtingen voldoet, raden wij u altijd aan zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Dan zullen we praten over hoe we het probleem kunnen oplossen. Hetzelfde geldt als u het verkeerde product of producten met gebreken hebt ontvangen.
Voor op maat gemaakte producten doet u bij bestelling afstand van het normale recht op retournering. Bij ikastetiket.nl vinden we het echter belangrijk dat u tevreden bent met uw bestelling. Hebt u een product met gebreken ontvangen of is de kwaliteit niet zoals verwacht? Neem dan contact met ons op. Stuur ons gerust een e-mail en beschrijf wat er mis is. Dan vinden we samen een oplossing waardoor u tevreden bent met uw aankoop. Lees ook onze algemene voorwaarden.
NAAR WIE MOET IK PRODUCTEN TERUGSTUREN?
Als u producten uit ons magazijn heeft besteld, kunt u de bestelling uiteraard binnen 14 dagen retourneren. Voordat u uw bestelling retourneert, is het altijd een goed idee om ons een e-mail te sturen of ons te bellen op 020 262 20 24 Wanneer u gebruik maakt van uw recht om aankopen te retourneren, dient u zelf de verzendkosten te betalen.
U kunt uw product(en) terugsturen of persoonlijk afleveren op basis van een voorafgaande overeenkomst met:
Ikast Etiket A/S
Neptunvej 6
7430 Ikast
Denemarken
Wij ontvangen geen pakketten die onder rembours worden verzonden.
Verpak het product zorgvuldig in de verpakking en voeg een kopie van uw ontvangstbewijs bij.
Zorg altijd voor een ontvangstbewijs als u producten terugstuurt. Zonder ontvangstbewijs kunnen we helaas geen pakketten vervangen of terugbetalen die tijdens het transport verloren zijn gegaan.
Over het algemeen verwerken wij uw retourpakket op dezelfde dag dat we het in ons magazijn ontvangen, maar tijdens drukke periodes kan de verwerkingstijd langer zijn.
HOE KAN IK MIJN GELD TERUGKRIJGEN?
Als u een terugbetaling nodig heeft, wordt het bedrag altijd overgemaakt naar hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt om de bestelling te kopen.
Wanneer het geld precies op uw rekening komt, hangt af van uw bank en welke betaalmethode u hebt gebruikt bij uw bestelling. Houd er rekening mee dat PayPal een verwerkingstijd van 30 dagen heeft.
KLACHTEN
Als u een klacht wilt indienen over een product dat u bij labelyourself.co.uk heeft gekocht, kunt u onze klantendienst bellen op 020 262 20 24 of een e-mail sturen naar info@ikastetiket.nl.
We hebben nog nooit een klacht van een klant niet kunnen oplossen, maar mocht dit toch gebeuren, dan kunt u contact opnemen met een EU-platform voor geschillenbeslechting (vergeet echter niet eerst contact op te nemen met LabelYourself.co.uk om te zien of we het probleem kunnen oplossen):
Volgens de Europese wetgeving moeten alle webwinkels een link bevatten naar het platform voor online geschillenbeslechting van de Europese Commissie. U kunt het platform hier vinden: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.